Apropå föreläsningen

så tyckte Bodil att vi skulle utmana oss själva och göra något varje vecka som vi egentligen inte vågade eller inte trodde att vi klarar av.

Jag fick börja med denna utmaning redan igår när jag kom hem.
Pannan hade stannat och det gick inte att starta upp den igen.
Och Markus är inte hemma.
Och i vanliga fall brukar jag INTE ge mig på att försöka få igång den för jag har inte trott att jag klarar av detta.
Men igår då j-r testade jag och jag KLARADE det!
Pannan startade igen och jag hade svarta, oljiga händer!
Och kände mig väldigt nöjd och duktig!

Kommentarer
Postat av: Niffe

Bra!!!!! Det är rätt kul det där när man tror att man inte klarar av nåt (alternativt orkar inte eftersom partnern alltid gör det...) och så kan man!
Jag fixade diskmaskinen hemma en gång fast jag inte trodde jag kunde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback