Attgöra lista v 51

Har sett flera sådana här listor nu så jag präntar ned min också:

MÅNDAG: Jobba, promenad, slå in alla julklappar!

TISDAG: Jobba, promenad, börja städa lite, handla lite, tvätta

ONSDAG: Jobba, klä granen hos Momma, lägga in sill

TORSDAG: Fixa glögg och pepparkakor till mitt arbetslag, jobba till kl 20:00, göra julgodis

FREDAG: Jobba återigen..., städa, fixa skinkan, klä granen, byta gardiner, fixa julblommor och säkert tusen saker till!

LÖRDAG: NJUTA! Hemma, hos mormor och därefter hos svärföräldrarna!

Mina kompisar P och A kommer ju hem också så måste hinna med att träffa dom också!

Men så ser väl listan ut än så länge. Kan förstå att de med barn och stora familjer känner sig stressade.....
Jag har iaf handlat alla julklappar, M är ledig fredag och kan fixa lite, jag har valt bort att hålla på och baka en massa kakor som jag inte tycker om, vi äter borta hela julhelgen och jag tänker inte städa så förbannat noga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback