Festkläder

24883-123


Så här blev klädseln, med halsbandet ovan till.
24883-122




Det matchande nagellacket!
24883-124


Kvällen var trevlig!
Först snittar och öl/vin på jobbet. Därefter lite spex med luciatåg och sen ett alldeles lagomt julbord.
Därefter dans och DJ !
En gammal klasskompis till mig var nämligen DJ så jag hängde lite där och spelade. Skitkul!!!
Och lite bugg oxå. Superduktiga var vi, hmmm.......
Hemfärd ganska tidigt, lite för mycket dricka blev det dock....

.....med tanke på dagens aktivitet: JULHANDLING!

Var ganska illa däran från morgonen men sen ordnade det upp sig och alla klappar blev inhandlade!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Kan inte annat säja att det ser bra ut och mena det!

2005-12-10 @ 21:54:40
Postat av: Agneta

Kan inte annat än hålla med Carrie.

Vid närmare syning ser den boleron ut som min gråa, måste kanske iväg till H&M och spana...

Postat av: Marajja

Tack Carrie!
Och Agneta!

Ja de är nog samma, den fanns i silver, guld, svart och lila!

2005-12-12 @ 08:33:18
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Bambi

snyggt :) har exxakt den boleron och som jag sk använda imorgon då min son sk Lussa i kyrkan och fyller år super söt tänkte ta den beige fört eller guldiga men valde den lila :)

2005-12-13 @ 00:58:10
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Marajja

Ja, de var ju faktiskt fina alla färger!
Hoppas det går bra för din son i kyrkan! De är ju så jäkla söta när de är små och lussar!

2005-12-13 @ 08:48:16
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback