Allvarligt talat...

det regnar ute. R.E.G.N.A.R.
Bra, BRA. JÄTTEBRA!
Vad är det för fel på SNÖÖÖÖÖ?
Underlylt regn dessutom så nu är det svinhalt ute.

Ikväll är det dags för ljusparty igen. Syrran ska ha och givetvis ställer jag upp och åker dit!
Ska dessutom också få fotmassage av tjejen som håller i ljuspartyt. Det ska bli nice =)
Sen sover jag nog kvar hos storasyster så kan jag leka lite med mina älskade syskonbarn oxå!
Och slipper vara alldeles själv..... Gillar inte att vara själv på måndagarna. Då är ensamheten som störst. Resten av veckan går det mycke bättre!

Längtar tills helgen nu!
Mysigt med 1:a advent!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Regn på vintern är bland det värsta som finns! Blä.

Mysigt att leka med syskonbarn och att umgås med syskon. Förstår att du inte vill vara ensam och tycker att det är skönt för dig att du kan åka till släkten istället. Hoppas att de tar hand om dig ordentligt i kväll. Kram.

Postat av: Marajja

Mmm regn är illa. Jätteskönt med släkt!
Tack för din omtanke! Det värmer!

2005-11-21 @ 16:28:41
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: eremo

trist med Doris, beklagar.
det såg ut som du varit i fler länger. usa ser ju så stort ut men det är bara ett land.
hoppas du har det bra trots allt.
kram

2005-11-21 @ 21:16:27
URL: http://eremo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback