Back on track!

Nu ser jag igen. Skönt!
Fy tusan vad handikappad man blir utan syn....
Men det var ju roligt att få praktisera på annan avdelning en dag!
Var och klippte mig igår oxå.
Har ju tänkt att seriöst försöka spara ut håret en bit så det blev ingen våldsam klippning men en otroligt välbehövlig sådan!
Nu känner jag mig fin igen!
Ska tona håret idag oxå för det ser typ ut som att jag är hur tunnhårig som helst. Nackdelen med att färga ljust hår mörkt......

Idag är jag lite torsdagsfin, imorgon är många på jobbet lediga och resten slutar kl 13:00 så veckofikat blir idag istället för imorrn.
Jag har på mig:
* Brun volangkjol
* Naturvit polotröja
* Turkosa SNÖ-smycken
* Bruna stövlar

Igår kom alla dofljus som vi beställt oxå så nu doftar det ljuvligt hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback