Dancing queen

24883-80

Var det ju inte hon samplat men själv är hon väl en sån?
Fick nya skivan igår av Markus (som surprice surprice var hemma igår när jag kom hem!).
Har inte hunnit lyssna så mycket men den verkar dansant å glad. Lite 80 precis som man trott.
Är förbryllad över hur man kan vara så snygg som Madonna är vid 47 års ålder....
Men har man pengar och tid så är det säkert möjligt.

Tog också en lång promenad med en kompis igår kväll. Det var månsken och stjärnklart. Så fint. Det enda som fattades var kylan och snön. Då hade man kanske fått lite julstämning....

Kommentarer
Postat av: carrie

Hon är fantastik Madonna! Hålla sig i topp!
Min uppfattning är att hon tränar något oerhört,därför är hennes kropp vältränad.En sådan människa har nog en innombords drivkraft som inte har med pengar att göra,tror jag.

2005-11-15 @ 11:50:53
Postat av: Marajja

Förmodligen har hon något som driver henne som inte jag har. Och sen har hon alltid hållit sig i trim. Och sen tror jag att hon har råd med en och annan personlig tränare också......
Men jag tror oxå att hon tränar supermycket.
Snygg är hon i vart fall!

2005-11-15 @ 12:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback