Grey monday...


Trött idag. Som vanligt. Toksvullna ögon. Kanske av gråt, kanske av trötthet.
Saknade katten imorse.
Markus har också åkt så nu blir jag ensam hela veckan.
Gud vad jag tycker synd om mig själv nu.... =)
Hade ju iaf ett superdygn i Åre.
Plockade ju först upp ett par glasögon i Östersund, (de andra var inte färdiga än) och käkade lunch med lillasyster. Salladsbuffé på
LIME. Supergott!
Väl framme i Åre blev det fika och lite konferens.
Därefter bad! Superroligt!! Rutschkana som det var alldeles kolsvart i, utebad, bastuvärld och bubbelpool. Mycket trevligt! Därefter trerätters middag med goda viner. Älskar att äta ute! Så skönt att bara sätta sig vid ett dukat bord och få supergod mat serverad.
Därefter lite drinkning och sen gled vi vidare till Tottebo där det var 10-års jubileum och jätte mycke folk.
Träffade några killkompisar hemifrån som jobbar däruppe, några tjejer hemifrån som bara var där över helgen, en klasskompis som jag inte träffat sen vi hade studentfest på just Tottebo, för sex år sedan! Verkligen roligt!
Därefter blev det den obligatoriska kebabmackan och sen i säng. Upp efter fem timmar för lite frukost innan Peak-rean. Fyndade detta där:

24883-85

Markus fick mössan för han var så söt i den!
Snöat hade det gjort när vi vaknade också och det fortsatte snöa när vi var tvugna att åka hemåt igen.....

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, jag ville också på peak-rean!!

Postat av: anna

vad bra att din helg var bra där i åre :) Jag är jättesugen att att testa badet på holiday! Hoppas du mår bra/bättre nu trots det som hände din katt.
Sånt är riktigt jobbigt för katterna är ju som en i familjen.
Kram

2005-11-21 @ 18:25:48
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Ja PEAK rea är bra. Riktigt billigt!

Holiday badet är inte så stort men alldeles tillräckligt och så är bastuvärlden superbra!
Känns lite bättre idag!

2005-11-22 @ 08:22:26
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Hanna

Vilken fin tröja!!

2005-11-22 @ 08:36:47
URL: http://hannaslilla.blogg.se/
Postat av: Marajja

Hanna Tack! Jäkligt skön är den oxå!

2005-11-22 @ 10:04:01
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback