Ny lista

Från Anna 

Bil:
Har: SEAT Cordoba -97  VIll ha: Skoda Fabia RS -06
Väska:
Har: En svart och vit ROXY-väska. Vill ha: Vet inte riktigt.....Kanske en sån här?
Skor:
Har: Bruna stövlar, Wedins         Vill ha: Inga speciella för tillfället
Jacka:
Jag skulle behöva en ny, ja. Avbeställde den från HM. Kanske en sån women down parka?
Kappa:
Svart grymt snygg från hm.
Jeans:
Har: Bäst just nu ett par från HM.  Vill ha: Blue Cult 
Klänning:
Har: En svart siden från Thailand     Vill ha: En Diane von Furstenberg omlott.
Kjol:
Har: Brun sidenkjol från Lindex          Vill ha: Lila från Day birger et mikkelsen
Överdel:
Just nu varma tröjor!           Vill ha: En kashmir tröja. Har aldrig provat någon men alla hypar ju dem...
Accessoar:
Har: Örhängen från Kinashopen idag   Vill ha: Mina nya D&G glasögon
Smycke:
Förlovningsring
Parfym:
Har: Gucci edp II          Vill ha: Calvin Klein Euphoria och SJP´s Lovely
Hårprodukt:
Molding mud från KMS
Ansiktsvård:
Har: Weleda              Vill ha: Något superbra salongsrekommenderat för min hudtyp
Lotion:
Body butter med passionsfrukt från Body Shop och Shimmering Q10 från ACO
Smink:
Har: Rouge från MUS        Vill ha: Mera kvalitetssmink!
Duschcreme:
Har: Nån budgetvariant från ÖB             Vill Ha: Någon av Philosophys duschcremer
Peeling:
Cliniques ansiktspeeling, Skrubbhandskar
Nagellack:
Inget             Vill ha: Vinrött
Tandkräm:
Pepsodent

Kommentarer
Postat av: Kickan

Jag blir full i skratt fortfarande när jag tänker på "skoterfärden" hahaha! Iallafall så slutar jag typ 11 imorrn, så då kan vi äta lunch! Ska vi träffas utanför domus?

2005-11-17 @ 12:32:22
Postat av: Marajja

Du kan väl möta mig vid bussen 11:25 ?
Jag börjar oxå garva när jag tänker på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback