Söndag

Idag sov vi länge, min yngsta syster sov kvar så vi var uppe ganska länge igår och spelade MIG och lyssnade på musik. Ordnade en rikigt brakfrukost med äggröra, bacon, frukt, juice, mackor osv.
Därefter hem och firade Pappa och sen yoga med barnen. De var verkligen superduktiga idag. Det ger mig verkligen så mycket att umgås med dessa tjejer som är mellan 10 och 12 år. De är så mysiga och härliga. Superkul!!

Sen har vi varit på farsdagsmiddag hos M´s föräldrar. Foccacia, lammstek, chevrepaj, tårta och grejer.
Inser att denna helg mest handlat om mat.....Bra. Nyttigt.....
Nu är jag supertrött. Får väl ställa väckarklockan så jatt ag kan slinka in på nätet 23:55.......
Har som tur är sovmorron till 10:30 imorrn!
Får väl se då om det blev något Stella-plagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback