Strålande vinter (?) dag.

Vackert ute idag med blå himmel, kallt och frost.
Dock ingen snö, får nog flytta söderut...

Skön kväll igår.
Solade solarium (väldigt länge sen sist) å de är så varmt och skönt!
Hem för en snabb dusch och sen iväg och yogade.
Sen middag och slappning framför tv:n.
Kollade på filmen på
trean med bla Meg Ryan och f-n vad jag tyckte den var jobbig!
Jag blev skitstressad av den. Så jag blundade och sov lite istället =)
Markus kan jobba hemifrån denna vecka oxå och det är så skönt och mysigt att ha honom hemma och ha en "normal" vardag!!





Kommentarer
Postat av: Agneta

Det måste verkligen kännas helt underbart att ha honom där hela veckan. Jag kommer ihåg hur det var när Emil flyttat till mig och det kändes för bra för att vara sant.

Postat av: Marajja

Mmm. Ganska trevligt att alldeles vanlig vardag kan kännas så bra!

2005-11-30 @ 15:43:01
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback