Tillbaka igen

Tog ett litet blogg-uppehåll.
Har varit hemma måndag och tisdag och vilat.
Krisade i måndags som vanligt.....
Får alltid sån jäkla ångest på söndagarna och är superledsen på måndagarna.
Kan ha att göra med att Markus åker bort på måndag morgon......
Och förmodligen beror det på lite höst-depp oxå för ibörjan när han var borta reagerade jag inte så här....
Men men det är ju bara att bita ihop och ta sig samman.
Somnade vid tre inatt, de var lite jobbigt, hade druckit kaffe på kvällen, hade ont i benet, var superhungrig, låg och tänkte på typ tusen olika saker osv osv

Klädsel idag:
* Mörkblå jeans
* Bruna skor
* Turkos t-shirt med tryck
* Vit huvjacka
* Turkos-bruna själv-ihop-pysslade örhängen från Panduro
* Brunt skärp

Påbörjade också ett hemligt projekt igår......
vi får väl se hur det går med det.
Går det bra så blir det rapport i bloggen så småningom.......

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, jag har tyckt det varit märkligt att du inte bloggat nåt på några dagar. Hoppas det känns bättre snart. Spännande med ditt "nya projekt"!

Postat av: Agneta

Jag saknade dig under de dagar du inte bloggade.

Nu blev jag nyfiken på vad det är som är så hemligt :-).

2005-11-09 @ 12:35:09
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Marajja

Vad roligt att höra att nån saknat mig!
Då är det ju inte helt bortkastat att skriva här =)
Ja, vi får väl se hur det går.....
men det kan nog ta ett tag innan jag berättar och det är inget stort för någon annan utom mig. Absolut inget i stil med Elenores jobb-byte =)

2005-11-09 @ 13:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback