Apropå lördagens outfit

så blev det ingen bild på den. Det blev inte en speciellt bra kväll heller.
Vid tio var jag hemma igen, gråtandes, efter bråk med M som var mitt fel. Vet inte vad det är med mig men denna vecka har inte varit min vecka. Är så jävla trött på att vara så osäker och ha så dåligt självförtroende!!! Hur gör man för att få både bättre självförtroende och självkänsla?
Efter att ha gråtit typ hela natten, både jag och M så fortsatte vi diskutera och gråta på söndagen. Men det enda vi kommer fram till är ju att vi älskar varandra och absolut inte vill förlora varandra. Men hur gör man då? Hur lägger man ner sin stolthet och slutar bråka? Syrran tycker att vi är som två tuppar som ska samsa i en hönsgård. Jag vill inte vara så här barnslig och stolt längre. Jag vill vara snäll och bara tycka om och inte bråka mera!
  (nu bråkar vi ju för det mesta inte men när vi bråkar är det oftast om skitsaker men båda är för stolta för att bara släppa det och ge sig. )

Iaf så blev allt bra till slut och vi åkte in till Östersund och svullade i oss Mongolisk buffe på Eastern palace.
Tänkte också gå på bio men när vi ätit var så fruktansvärt trötta och mätta så vi köpte varsin tidning och åkte hem och la oss.




Kommentarer
Postat av: Agneta

Synd att kvällen slutade så... Släppa sin stolthet är väldigt svårt, men man måste nog inse att det finns en stolthet i att erkänna att man har fel. Fast man ska absolut inte ge sig bara för att göra den andra glad. Inte varje gång i alla fall. Lycka till. Kram, Agneta

Postat av: Marajja

Tack!
Mmm, de är svårt. Men jag ska försöka. Som sagt så känns det ju bra att man kan se sina brister iaf....
Kram!

2005-10-04 @ 08:16:14
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback