Fintorsdag!

Idag har jag fintorsdag. Började inte jobba förrens 11:30 idag så då hann jag ju fixa lite.
Det blev:
* Volang jeanskjol  (som jag sagt tidigare så skiter jag i att det är otrendigt. Trivs i det och det passar min figur!)
* Vit baströja med små knappar vid bysten
* Brun finstickad kofta
* Turkos sjal
* Svarta strumpbyxor
* Bruna Stövlar
* Brunt hår som jag försöker spara ut så just nu är det väldigt svårhanterligt.....
* Glasögon i silver, det har jag jämt!

Vet inte hur jag ska bräcka detta imorgon när det är finfredag?

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det låter som om du är en riktig toppsnäcka idag :). Jag tänkte också satsa på fin fredag imorgon, så vi får väl se hur det blir med det.

Postat av: Marajja

Tack! Tänkte ju att jag skulle ta en bild, men veti f-n var digitalkameran är!
Får se om den kommer hem med sambon ikväll!

2005-10-13 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback