Helgen i övrigt:

Fredag kväll så käkade vi på PAUS tillsammans med min gamla kompis. Superbra service, god mat och verkligen trevligt!! Gick sen till Riche där hennes pojkvän (som jag oxå jobbat med) arbetar. Sa hej till honom och gick sen till hotellet för att sova. Hade ju varit trevligt med en drink på Riche men jag var så jäkla trött!!! Jag är inte van att springa på stan så länge, inte heller van vid så mycke folk  : )

Lördagen tillbringades på mässan där HEM2005 var mest intressant. Otroligt mycke folk där med....
Tillbaks till hotellet för att vila en stund (svårt att sova på natten då det låg en kyrka bredvid hotellet där kyrkklockan omotiverat dongade titt som tätt under natten....) sen en drink i lobbyn och därefter middag i gamla stan. Hade väl förväntat mig lite mer där...typ att det skulle vara lugnt och mysigt. Vi hade tyvärr oturen att hamna i ett rum med ganska stora sällskap så ljudnivån var grym!! Knappt att vi kunde höra varandra. Men maten var iaf god.

Söndagn tillbringades på Tekniska museet och därefter blev det lunch i Kaknästornet. Positivt överraskad av den restaurangen faktiskt! God mat och trevligt sällskap! Min älsklings kusin och hennes pojkvän kom oxå dit och gjorde oss sällskap. Sedan drog vi fyra hemåt. 50 mil senare var vi hemma, vid 22:30.
Skapligt trött efter en hektisk men trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback