Shoppat!!!

Sju timmar på stan blev det i fredags. Min stackars älskling blev hårt prövad.....tom jag blev ganska mättad!
Hann ju dock bara med ca en tredjedel av min shoppinglista.....blev en sväng i city bara.
Började på Massimo Dutti där jag ångrar att jag inte handlade nåt. Hittade jätte mycke fint men trodde att jag skulle hinna tillbaka dit senare men ack, det hann jag inte.
Sedan blev det:
 ZARA och en brun kofta+senpsgul t-shirt
Norrlandsgatan, inget inhandlat dock så det kunde vi skippat!
Lunch på NK, dagens som inte alls var bra! Trodde NK kunde bättre än så.....
The ONE
Gallerian: Sloggi trosor på Twilfit
                   Flätat skärp i brons/silver/guld från Bianco 
H&M: Vit baströja med små knappar
          Vitt oversized linne med paljetter på axlarna
           Svarta tjocka strumpbyxor
Gina Tricot: Brun v-ringad baströja
                     Sjal i oranga toner
Wedins: Mörkbruna stövlar med "slappt" skaft
Lindex: Brun volangkjol 

Mycke brunt blev det men det fanns faktiskt nästan inget brunt i min garderob sedan tidigare!
Är mycket nöjd med mina inköp.
Det jag är mindre nöjd med är att jag inte hann prova några jeans!!

Kommentarer
Postat av: anna

vad kul med mkt shopping!

Postat av: Marajja

Mycket roligt!
Tyvärr så skulle jag kunna shoppa mer, suget är inte stillat.....
Men ekonomin är definitivt stillad.

2005-10-12 @ 09:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback