Shopping!

NU börjar det dra ihop sig......
På fredag morgon börjar lite seriös shopping i Stockholm.
Tror rutten blir ungefär så här:
* Lämna bagage på
Hotell Wellington
* Norrlandsgatan
* Hamngatan, Gallerian
* Hötorget
* Debenhams, Åhlens

Därefter drar vi mot söder....

Har förvarnat pojkvännen så han är lite smårädd.....Får väl leta upp lite tekniska butiker när han handlat de kläder han ska ha!

Listan på vad jag ska kika efter ser ut ungefär så här:

* Bruna stövlar
* Tröja från Weekday, ska även prova Cheap Monday jeansen men jag tror inte de passar :(
* Svarta tjocka strumpbyxor
* Omlottklänning, tror verkligen det skulle passa min figur
* Grå el svart väst
* Gubbyxor
* Brunt skärp
* Sjalar
* Grå el svart munkjacka
* Baströjor, svarta, vita , bruna, kortärm, lång ärm, vringad, rund hals osv
* Lancomeskuggan
* Lång volangkjol
* Testa Denimbirds jeans
* Testa Antik Denim

Och säkert tusen saker till som man kommer hitta!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh jag är lite avundsjuk på din shoppingresa till storstaden. Min pojkvän skulle aldrig gå md på att bli runtsläpad i en massa butiker i Stockholm, så jag får åka med någon annan om jag vill dit :(.

Postat av: Marajja

Kan trösta dig med att min pojkvän inte är så förtjust i det heller. Tror inte riktigt att han förstått hur omfattande denna shoppingdag kommer bli....
Sen så går det lite bättre när han ska handla något själv. Och sen är det jäkligt länge sedan han var till sthlm så lite roligt tycker han nog att det ska bli!

2005-10-05 @ 12:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback