Bränt ris...

bara för att jag bloggade lite så brände jag riset.
Men men, de var gott iaf.

Hittade en text jag tycker är så bra. Fick den på ett kort av mamma sist jag fyllde år och då var tårarna inte långt borta....

Tro på dig själv

Varför är det så svårt
att tro att man är bra,
att känna att just jag
är den jag helst vill va.

Nån annans kvalitéer
är sånt man bara vet.
Men uppskattning från andra
tas emot med tveksamhet.

Tänk om vi bara kunde
byta plats ett litet tag
och genom andra ögon
se oss själva för en dag.

Då skulle du få veta
det du inte tror på nu
- att det är fantastiskt
att det finns någon som du.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitbra dikt!

Postat av: Marajja

Mmm, tänkte nog att du skulle gilla den oxå!

2005-09-22 @ 09:41:21
Postat av: SANDRA

Jättefin!

2005-09-22 @ 09:56:57
URL: http://www.rensahuvet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback