Handväskan!

Har sett en uppmaning på flera olika bloggar om innehållet i handväskan.

Här är mitt innehåll:

* 1 ölöppnare
* 2 tamponger
* 1 bilnyckel
* 1 gammalt kort på mig och min bästa kompis
* 1 klocka
* 1,50 kr
* ett gammalt id-kort (
varför har jag kvar det?)och ett apotekskort
* ett pastellrosa läppglans, kvar sen en 60-tals grej i somras
* 1 läppglans från MakeUpStore
* 2 visitkort
* ett stämpelkort från Barcelonas tunnelbana
* ett stämpelkort på biltvätt från statoil
* 1 plånbok som jag är trött på. Vill ha en ny men ingen tråkig enkel brun eller svart. Skulle vilja ha en rolig. Några tips?
Hemnycklar
Mobil

Hmmm, de rymdes mycke däri fastän väskan inte är så stor. Det är en svart jättesöt väska i tyg från Roxy.
Jag är ju ingen väskmänniska så det är faktiskt den första väska jag haft. Nu börjar jag faktiskt att känna mig redo för en skinnväska, kanske en brun.....

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag är också på jakt efter en ny plånbok. Den enda jag hittat som jag vill ha är min mammas... Och den kan jag ju inte ta :(

Postat av: Marajja

Nä de går ju inte!
Men undrar just var man kan hitta några roliga???

2005-09-30 @ 13:07:22
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: gucci...

gucci...

2006-01-30 @ 18:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback