Shopping

Vill ha pengar, NU!!!
Vet att man ska tänka på alla som är fattiga och har det bra mycket sämre ställt än mig men va f-n.... Ibland funkar det inte!
Skulle vilja ta en liten sväng till Umeå för att hälsa på mina gamla klassisar och shoppa lite. Tycker faktiskt att den stan har ett bra utbud för att vara en stad mitt i skogen!
Skulle vilja gå
hit och frossa!
Skulle också vilja ta en höstpromenad runt Nydalasjön.

Tycker att det här är en rätt bra shoppingsida om man vill handla svenska märken och inte har allt för "damig" stil.

Känner man det dåliga samvetet över att man har det så bra (vilket jag gör faktiskt, titt som tätt) kan man titta in här och här, bl a,  och bidra till något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback