Tips och önskemål!

Måste tipsa om en sk "läppförstorare" från MUS, instant lip plumper.
Inte för effekten som den utlovar, vilket jag inte ens visste när jag köpte den, utan för att den luktar/smakar så otroligt gott, friskt och mintigt,  och för att man får så fin glans av den!

Sen skulle jag vilja handla dessa produkter. Tycker om förpackningarna och filosofin och tycker lukterna låter så goda och ....ja så vidare så vidare. Visst finns dom på COW?
Och hur är produkterna egentligen? Vilka är deras "bästa" grejer?

Sen skulle jag också vilja ha denna. Stod och fingrade på en i lördags men ekonomin tillät inte riktigt då....
Tycker verkligen att sminkningen på Drew Barrymore i kampanjen är så jäkla snygg!!
Sen så ska man ju kunna sminka sig så oxå, men hos LipGlossBitch fanns goda råd. Kanske blir en sån.
Är ju roligt att nån gång emellanåt unna sig en lyxprodukt. (vilket den är för mig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback