Bilder!

För en gångs skull känner jag att jag har ganska mycket att blogga om.
Problemet då är att det finns så lite tid....!?
Tänkte visa några bilder från mitt blivande hem iaf:

Blivande badrum: var bara hälften så stort förut
24883-159


Blivande matrum: till vänster i rummet är det en stor öppning till själva köksdelen
24883-161


Som ses här. Blivande köket:
24883-160

Tycker inte riktigt att bilderna gör rummen rättvisa, de ser så små ut! Är ganska stora i verkligheten och har en takhöjd på 2,90m (inte badrummet.)

Det är lite att göra som ni ser..... =)






Kommentarer
Postat av: Carrie

Har ni redan hunnit med att riva så mycket:-)
Blir nog bra i slutänden!
Mycket jobb...
Vikten har gått ner nästan ett kilo, passade på att väga mig hos en väninna på en riktig våg, en gammal. Käns bra.

2006-04-26 @ 17:46:59
Postat av: malin

2,90 i takhöjd! Det var inte illa..dyra gardiner dock..hihi.

Postat av: Agneta

Ja shit vad mycket jobb ni har framför er... Jag blir alldeles matt.

2006-04-27 @ 07:21:11
URL: http://atomflickans.blogspot.com
Postat av: Marajja

Carrie: Ja det har gått fort! Men Markus har fått hjälp av en kompis och svärfar och mig ;-)
Ska kolla vågen imorrn, tror det gått bra. Grattis till dig, skönt när det börjar bra!

Malin: Mmmm, härligt men dyra gardiner som sagt =)

Agneta: Mmmm, men det är väl bara att inse att Rom byggdes inte på en dag och ta det i den takt det kommer......

2006-04-27 @ 08:42:06
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Kickan

Shiiiiit vad fint det skulle vara om ni har träväggar i köket! Ha det!!!

2006-04-27 @ 12:53:18
Postat av: Marajja

Nä. Då skulle det kännas som en fjällstuga. Vilket det inte är. Kanske kan bli nåt med timmerväggen i tvrummet, vitmålad kanske. Om den är fin och jag gillar det.....:-)

2006-04-27 @ 14:25:51
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback