Cancerframkallande

Lade mig en stund i solariet idag på lunchen.
Dumt, jag vet, men så jäkla skönt!!!
Behöver lite energi!
Är så trött nu så det liknar ingenting, orkar inte ta tag i nåt på kvällarna.
Skulle behöva städa och behöva röra på mig.
Å då skapas ju den onda cirkeln, ju mindre jag rör mig, desto tröttare blir jag. *suck*

Ska nog masa mig ut på promenad direkt efter jobbet idag.
Men städningen blir förmodligen kvar.....

******

Någon som har bra koll på golvvärme?
När man bara ska värma 2 X 10 kvm med golvvärme är det bättre att installera eldriven golvvärme än vattenburen då???
Snart dags att börja bestämma och beställa ju.
Men det är så svårt att veta vad man ska satsa på och hur vi ska bygga upp värmesystemet.
Blir ved iaf + ackumulatortankar. Å så nån sorts golvvärme då och vattenelement.
Puh.....

Jag vill bara tänka på färg, form och inredning. Men det kan jag glömma än på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag är också så jäkla trött den här veckan! Vid den här tiden på eftermiddagen vill jag bara lägga mig och sova. Trots att solen skiner och jag ska på veckans roligaste träningspass 17.15.

Postat av: Marajja

Är det vårtröttheten tro??? =)

2006-04-06 @ 15:33:54
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback