Kors i taket

Jag klev upp 06:30 idag!!!!
Orsaken till detta var en tjutande pelletspanna kl 05.
Klev då inte upp själv men kunde sen inte somna om riktigt så då klev jag till slut upp, mycket trött.
Snabb som tusan var jag sen så kl 7 hade jag klätt mig och fixat och ätit gröt.
Så då tog jag en promenad till jobbet, en extra lång eftersom jag hade så mycket tid på mig.
Å fasen vad skönt det är bara man tar sig upp och ut!!
Sol, blå himmel, fågelkvitter och frisk luft.
Skulle gärna ta en repris imorrn men mest troligt blir det INTE så.........


Kommentarer
Postat av: Agneta

Det är ju det, skönt alltså. Men att få det till en vana är så jäkla svårt!

Postat av: Marajja

Mmmm. Å att kliva upp är det allra svåraste ;-)

2006-04-20 @ 09:01:50
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Carrie

Hoppas du fortsätter att motionera. Långpromenader eller promenad i ca en 40 minuter gör susen i rask takt. Bästa sättet att träna och förbränna.
Nu kommer jag att vara borta från datorn en längre tid. Jag hoppas ni får en trevlig semester, Kreta var första semester stället jag åkte till. Hyrde en moppe och körde runt. Underbart ställe.
Inte riktigt min stil nya blommiga kläder. Ser ändå fint ut, särskilt omlott stilen.
Ha det så bra och lycka till med nya huset.

Mvh/C.

2006-04-20 @ 11:42:18
Postat av: Marajja

Carrie: Mmm, promenader är superskönt och brukar tas, dock inte på morgonen... =)
Vad ska du göra nu då? Bort på långresa?
Hopps också Kreta blir bra, Grekland brukar ju vara trevligt!
Tack så mycket och ha det så bra själv!
*Å nyfiken på vem du är och vad du ska göra är jag ;-)*

2006-04-20 @ 12:29:23
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback