Länge sedan jag gjorde en lista:

Mitt andranamn: Karin
OC eller One tree hill: Aldrig sett något av dem
Husmanskost eller restaurang: Husmanskost på restaurang
Bästa kanalen på tv - Ingen favvo
Har du bra eller dåliga betyg - Bra!
Lugnt eller rockigt?- Lugn rock
Vilken sida är du inne på mest på Internet? Min blogg
Fulaste färgen - Illgrön, alltså sån där ful grön
Favoritgodis - surt och salt
Drömnamn på dina barn - Selina, sen vet jag inte....
Det landet vill jag flytta till - Inget
Vita eller röda rosor? - Röda
Favoritlåt - Just nu Ain´t no sunshine med Bill Withers
Bästa veckodagen - Fredag
Sämsta filmen - The Island bl a
Tråkigast att göra - Vika tvätt, kliva upp på morgonen
Födelsedag eller julafton? - Julafton
--------------------------------------------------------------------------------------
Din ålder
: 25
Födelsedag: 5 mars
Syskon: 3 systrar
Hårfärg: just nu riktigt mörkt brunt med lite röda skiftningar
Ögonfärg: grön/blå/grå
Vad shoppar du helst: Kläder
Har du några tatueringar eller piercings? hål i öronen. två tatueringar som jag faktiskt hade glömt bort just nu!!! Hmmm strange....
Hur många skor har du? typ åtta kanske?
Hur många par byxor har du? 14 konstaterade jag häromdan, men 4 jaag kan använda. Jenas. Har två par svarta byxor också.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Efva Attling halsband och förlovningsring
Färg: turkos
Mat: gärna och god
Sport: Funk, danceaerobics, promenader, yoga. Hellre utföra än titta
Musik: blandat, mest melodisk rock.
Ord: ....
Snusat? testat men blir så yr!!!
Hoppat bungyjump? ALDRIG!
Brutit mot lagen? Kört för fort och utan bälte
Fått dig själv att kräkas? NEJ!
Tar du droger? nej
Vad använder du för shampoo? Maria Nila
Vilken bil skulle du vilja ha? En ny skoda octavia 4x4 , dröm kanske en Chrysler 300
Pizza eller choklad? Pizza
Guld eller silver? Silver
Vilken film såg du sist på bio? kommer inte ihåg
Vad vill du helst av allt just nu? Att det ska bli vår!!!!

Kommentarer
Postat av: Carrie

What, guld är bäst .-)

2006-04-09 @ 19:59:24
Postat av: Marajja

Nja, jag är nog en silvermänniska, känner mig fruktansvärt obekväm i guld!

2006-04-10 @ 09:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback