Red bull???

Tror verkligen att våren gett mig ny energi, iaf på kvällarna ;-)
Igår hade jag en sån där produktiv kväll igen.
Detta hanns med mellan 18:00- 22:30:

* Lagade 2 omgångar mat, kycklinggryta & ris och broccoli-&vitlökssoppa, så nu finns det mat för några dagar!
* Rensade upp i köket, sorterade papper, torkade luckor mm
* Tvättade och hängde tvätt
* Vattnade blommor
* Dammsugade och skurade nedervåningen
* Dammtorkade och plockade uppe
* Rensade garderoben och vek och plockade in alla mina kläder som återigen låg spridda runt sovrumsgolvet
* Dammsugade och skurade övervåningen
* Bäddade rent i sängen.

Sen var jag trött!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Du är så produktiv Maria! Ge mej lite av det är du snäll!

2006-04-25 @ 13:44:26
Postat av: Marajja

OK! Varsågod!
Vad gör du på lördag?
Vi tänkte vara på Näset hela dagen och pyssla och grilla lite och kanske dricka några öl. Vill du va mä?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback