Vårvindar friska....

Är det dåligt med här iaf!
Snö, snö, snö och mer snö.
När den väl kommer vill jag inte riktigt ha den...  ;-)

Och när det gäller garderoben skulle jag gärna vilja att den var lite vårlig, med ljusa färger och pasteller.
Men så ser icke verkligheten ut.
Det är svart, dystert och mörkt i garderoben.
Eller, rättare sagt, i den där stora klädhögen som åter igen ligger på sovrumsgolvet......

Dagens klädsel blev då följande:

* Svarta byxor
* Vitt linne
* Brun tweedrutig väst
* Röd kavaj
Det enda våriga är mina nya
Cheap Monday sneakers som jag trots-använder idag!

Så dagens I-landsproblem blir att jag behöver (vill ha) lite nya vårkläder!

Något positivt: Fick tillbaka några tusen på skatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback