Borde inte jag sova nu?

Jo, absolut men jag fick ett litet bloggsug!
Hittade denna bild i kameran
(OBS! Supersopig bildkvalitet eftersom kameran är trasig och snart skall åka iväg på lagning. För andra gången. Tur att den inte är min.....)
och måste ju visa!

Detta mina kära vänner, är en smultrontårta!!
Har ju hittat helt sjukt mycket smultron på våra "ägor".
Har faktiskt aldrig sett så mycket smultron i hela mitt liv!
Så av en liter gjorde jag en tårta och bjöd mina vänner på.
Smaskig var den!
24883-212
Observera storleken! En del är stora som åtminstone halva jordgubbar!

Till nåt helt annat så ska jag klippa mig på torsdag. Å de behövs verkligen!
Sist jag klippte mig var 17 mars.......så länge har det aldrig gått emellan tidigare.
Men nu behövs det, det har ju vuxit lite sen dess.
Ser ut så här just nu:
24883-213
Toklockigt har det blivit också. Har alltid tyckt att det varit skumt att jag haft så rakt hår då två av mina systrar + mor och far har super-själv-lockigt hår!
Men nu verkar det komma.
Saknar dock ca 3/4 av det hår min näst yngsta syster har. Fy fasen vad tjockt hår hon har!!!!

Ska väl inte klippa så mycket men iaf toppa och jämna till längden lite!
Får väl visa ny bild på torsdag!

Annars ikväll har jag hälsat på sex kattungar, spelat poker med storasyster och ett gäng till, druckit kolsvart kaffe (förmodligen därför jag är så speedad), cyklat ca 2 mil med T och fikat med Kickan och S.

Nu - Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilken mumsig tårta! Är inte smultron egentligen svåra att få tag på? Gott i alla fall!

Jag tycker att du ser uta att vara fin i håret, ska bli spännande att se när du klippt dig.

Postat av: Marajja

Jo jag trodde också att smultron var nåt man avnjöt i typ matskedsstora portioner. Men det tror jag inte nu längre!!!

Lär väl inte bli så stor skillnad efter klippning, vi får väl se!

2006-08-02 @ 22:09:50
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback