Music maestro

För ett tag sen köpte jag två skivor som jag verkligen kan rekommendera!
Det var följande:

24883-22524883-224

Ingen av dessa var något jag lyssnat på innan (förutom på radion då) men eftersom båda skivorna fått så mycket hyllningar så tänkte jag att det måste ju vara bra.
Och så var det ju!

Dixie Chicks skiva "Taking the long way" fastnade på en gång. En skön, trallvänlig softarskiva!

Nellys krävde några fler lyssningar, iaf för mig. Men nu sitter den som ett smäck och känns som mitt höst-soundtrack!

Vad lyssnar ni på i höst?

Kommentarer
Postat av: Polly

Vet inte än. Jag är inget musikfreak så, utanlyssnar mest på skvalradio faktiskt.

Postat av: Marajja

För mig går det i perioder.
Hookar upp mig på en skiva och lyssnar på den hela tiden. Sen därimellan blir det radio. P3.
Går inte att få in så många andra kanaler här... =)

2006-08-17 @ 12:22:19
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback