Rugguggla.

Idag är det lite ruggigt väder. Skönt!
Skulle faktiskt inte alls tycka att det var tråkigt om det regnade en dag.
Det var ju ett tag sedan det hände.....(helt allvarligt alltså, det har verkligen inte regnat på hela sommaren här!)

Helgen har varit helt OK.

Målat lite, plockat hallon, plockat sten ur ett dike......, käkat kräftor, druckit en (1) folköl inget mer!, promenerat, kollat på Världarnas krig , hmmm...ja ungefär det.

Sakta går det på Näset, jag får liksom ingenting gjort, tiden bara går och jag ligger bara på gräsmattan och filosoferar. Inge bra. Borde ju arbeta hårt och aktivt så det blir klart nån gång. Så jag får flytta till mitt paradis! Kanske går bättre när det blir sämre väder. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback