Shopping, yoga och bad!

Är väl ungefär vad min helg bestått av!

Fredag kväll hade vi en liten "tjejträff". Min kära vän P är ju hemma så då passade vi på att träffas.

Lördag morgon bar det av tidigt, in till Östersund. Sista träffen med vår
yogalärare innan kursen vi själv skall ha drar igång.....lite scary är det. Vi får väl se hur vi lägger upp det. Hanna har ju ett företag så det blir väl hon som får ta det och så kanske jag hoppar in, eller nåt....
Sen var vi ju bara tvugna att gå på stan en liten sväng ;-)
Och som jag fyndade!

* En kortärmad blus i gult med en massa sirliga blommor på, Lindex 32 kr...
* Randig, vääldigt båtringad tröja med trekvartsarm, HM 23.50....
* Duvblå supermjuk tröja med lite rynk i urringningen och puffdetalj i slutet på trekvartsärmen, HM 25.50...
* Tre skuggor i stora formatet från MUS, 180 kr....

Det enda som shoppades till ordinarie pris var en stickad tröja i omlottmodell från Lindex. Rosa och brun, randig såklart! :)
Så jag är riktigt nöjd med vår lilla tur!
Sen har jag ju lyckats förstöra det ena paret av mina två par glasögon.
Det visade sig att det skulle gå på garantin och inte kostar mig ett öre! Skönt!

Sen blev det lite arbete på Näset. Vi har rivit några skjul som var uppbyggda intill ett uthus och som bara såg väldigt sjaskiga ut. Känns ju rätt bra att vara ute och jobba när vädret är så underbart!
Sen blev det tårta hos syster H som fyllde 23!

Idag hade vi laddat för en lång baddag, vad händer då?
Jo, givetvis var det alldeles vitt på himlen när vi vaknade....(Varför är det alltid så för mig???)
Men kring tolvtiden klarnade det så då bar det av till Fisksjön.
Blåste ganska mycket men varmt var det och vi blev väl en 10 pers och några hundar som badade. Mysigt!
Sen har vi haft några "visningar" av gården, druckit kaffe med P och hennes mor och bara chillat på verandan!
Är ganska trött nu och bör nog gå och sova.....ska bara läsa lite "Sköna hem" först ;)

Kommentarer
Postat av: Carrie

Intressant om yogan, kanske något för mig :-)

2006-08-07 @ 15:01:54
Postat av: Yoga

Yoga är ju på väg att bli verkligt populärt så det är säkert bra att kunna instruera i det.

I Sverige har det väl inte riktigt slagit än. I alla fall inte jämfört med USA och flera asiatiska länder.

Postat av: Marajja

Carrie: Ja det är något som passar alla eftersom du utgår från dina egna förutsättningar!

Yoga: Ja det verkar ju komma mer och mer och mer...
Jag tycker ändå det slagit ganska stort i Sverige, nästan så att man är på väg ifrån yoga mot tex pilates. Men jag tror yogan kommer bli stort ändå!

2006-08-10 @ 08:15:34
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback