Skodags!?

Tror minsann att det snart är dags för lite skoinköp.... (säg inget till Markus..)
Behöver dock flera sorters skor så jag vet inte riktigt vart jag ska börja.
Sen finns det ju skor som jag inte behöver också......... ;-)

Men, iaf, mina pumaskor är, de facto, helt slut. Behöver ett par nya sneakers alltså.
Kanske nåt av dessa par:


Sen så MÅSTE jag köpa mig ett par walkingskor!! Skulle jag ju göra för länge sen!

Sen så skulle jag vilja ha ett par svarta stövlar, kanske inte just detta par men något liknande:


Sen hittade jag dessa fyra godingar från Vagabond hos Zoovillage:


Jag vill ha dem allihop på jobbet i vinter!!!

Sen så BEHÖVER jag ett par vinterskor. Ett par riktigt varma kängor helt enkelt!
Skulle kunna tänka mig dessa från Columbia

Sen skulle det ju vara trevligt med ett par skoletter....kanske....har inte riktigt kärat ner mig i den typen av skor än men det lär väl komma... ;-)

Vad tror ni om Frye bootsen i år då? Överlever dom?
Förmodligen är det en sko som alltid kommer tillbaka i omgångar och jag har hittat ett par till riktigt bra pris men vet inte riktigt......

Å förmodligen slutar det med att jag inte alls köper så här mycket skor så ni behöver inte oroa er!
Jag återkommer när jag köpt några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback