Tänk om det ändå vore fredag....

Klarade mig fantastiskt bra genom jobbet hela dagen igår ändå.
Trots trötthet.

Sen blev det hemmet hela kvällen.
Markus är borta, vilket är mycket tråkigt och vår inneboende
Kickan har flytt (at).
Vet inte om jag blev för jobbig eller om hon insåg att det är ekonomiskt fördelaktigt att bo hemma hos mor och far?
Men jag roade mig på egen hand genom att städa, surfa (länge) och avslutade med;
tadamdamda
24883-206
Nya IKEAkatalogen!!

Jag måste vara sjuk för jag har t o m väntat på den!
 (Blev dock lite besviken, för jag tycker den var lite...rörig. Vad tycker ni?)

Kommentarer
Postat av: Kickan

ekonomiskt fördelaktigt. Fast egentligen bor jag ju inte där heller.. jag sover på ett ställe, har mina ägodelar i bilen, hänger hos er och tvättar/äter på ede!

2006-08-01 @ 11:07:55
Postat av: Marajja

OK!

Postat av: Malin

Helt värdelös! Men man kommer väl förmodligen att handla en del därifrån under året ändå

2006-08-02 @ 19:49:02
URL: http://lillstumpans.blogg.se
Postat av: Marajja

Tror jag mä!
Bara för att katalogen inte är bra så lär nog grejorna locka!

2006-08-02 @ 22:08:35
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback