Lite trött....

Förlåt för att det är lite tunt med inlägg här på bloggen just nu.
Är lite trött *zzzzzzzz*

Helgen har varit full av aktiviteter som vanligt och nu har jag insett att det är dags att förverkliga tanken "jag måste nog ta det lite lugnare"!
Igår höll jag på att svimma här på jobbet när jag stod upp och jobbade en stund. *L*
Riktiga graviditetssymptom alltså!
Sen kom huvudvärken som på beställning så jag ska nog ta och ringa till barnmorskan idag så kanske jag kan få komma och kolla blodvärdet!
Inatt har jag sovit hyfsat iaf så jag känner mig lite piggare idag!

I fredags var det julfest m julbord med jobbet. Mycket god mat och mycket rolig fest!!
Hade svinkul och röjde loss även fast jag var nykter!

I lördags var vi på Näset och donade. Rensade ut en massa skräp från källaren och så. Sen middag hos svärmor och därefter spelade vi Pictionary med T & J. Gu va kul det är! Vi spelade och spelade och hux flux var klockan över ett!!

I söndags åkte vi till Birsta och köpte ny säng på IKEA. Även lite julklappar blev det.
Den nya sängen känns som ett helt hav!!!! Den är svinstor och jag tror den kommer bli riktigt skön!
Första natten sov jag inte så bra men redan inatt har jag sovit bättre. Lite ovant tror jag.....

Imorrn är det Lucia! Gu va fort det går.......och ingen snö utan helt grönt och jävligt ute *snyft*
Får se om det kanske blir en sväng till kyrkan imorrn för att kolla in luciatåg, hoppas att jag är pigg för då blir det de!
Sen fyller ju
Hanna år på torsdag, lilla julafton ska vi ha på fredag och i helgen kommer ett "kompispar" som bor i Östersund och hälsar på oss. Sen är det jul nästa helg.
(Så Malin, jag har f-n inga lediga helgdagar!!! Förlåt! Du får köpa tunnbröd i stan så får vi träffas i mellandagarna!)

Absoluteley unbelieveble  (å jädrar vad jag kände att min engelska flugit sin kos, har ingen aning om hur man stavar längre.....)!


Kommentarer
Postat av: eremo

skönt med ett inlägg från dig. ta o stressa ner o njut nu istället. jag hoppas oxå på snö!
ska se luciatåg på jobbet kl 7.30 i morrn om jag orkar upp.
:)
puss

Postat av: Sis (jobbar även xtra som ordpolis)

Nästan rätt! Absolutely unbelievable ska de va!

2006-12-12 @ 13:11:19
Postat av: Marajja

Eremo: Jag ska jag ska...! Jag såg nyss lucia på tv och sen vid halv tio kommer det smålucior till jobbet och sen ikväll ska jag gå i kyrkan!
Jädrar om inte stämningen skall infinna sig! Puss!

Sis: OK! Kände ju som att det inte var helt rätt....;-)

2006-12-13 @ 08:15:26
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback