Hämtat från Anna....

JAG

ÄR
: Stark, klok, känslig, prestationsfylld, glad
GER INTRYCK AV ATT VARA: Go å glad, tror jag...???
KAN: Ganska mycket!
BLIR GLAD AV: Kramar, komplimanger, sol, presenter m.m
HAR: det väldigt bra!
VILL HA: alltid något. Kläder, pappelina matta, ny frisyr, spadag osv osv
SKULLE VILJA: bli smal!!!
TYCKER OM ATT: Mysa, umgås, busa, sova
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: Inredning just nu! Och mina medmänniskor, kända som okända
BRYR MIG OM: De jag älskar och gillar! Mig själv också, givetvis!
TRIVS MED: livet just nu!
KÄNNER OBEHAG INFÖR: bikini i maj.....
PLANERAR ATT: renovera hus
BOR I: Hammarstrand
SKULLE VILJA BO I: Är nöjd här!
KLÄR MIG GÄRNA I: Jeans, kjol
ÄTER GÄRNA: grillchips, grönsaker, kyckling
DRICKER GÄRNA: vatten och rött vin
TRÄNAR: Promenerar, simmar och yogar
TITTAR OFTA PÅ: Let´s Dance
LYSSNAR OFTA PÅ: 3 doors down, madonna, laleh
LÄSER: Pigge Werkelins bok om Tsunamin & en Gossip girl bok
PRENUMERERAR PÅ: Elle, damernas, Bättre Mat. Hmm det saknas en inredningstidning just nu ser jag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback