Huvudvärk.

har jag haft idag. Ganska rejäl.
Lite ljuskänslig också.
Konstigt.  ;)

Var inte så dragen igår men tydligen var det tillräckligt ändå.
Ganska trevligt hade vi iaf, fast trevligast var det ju innan, som alltid!

******

Idag har jag lärt mig att inte lita på vädret.
Så jäkla grått och trist och disigt hemma. Så skulle vi ju iväg upp till Alaska och kolla när de körde banbil.
SUPERFINT VÄDER!!!!
Bara man kom en bit upp så var det strålande sol, 3 grader kallt, supermycke snö och så LJUVLIGT!
Inversion, kallas det nog.

Jättemycke folk var det där uppe också. Träffade kompisar som kommit hem både från Sundsvall och Östersund. Och det här är alltså inget seriöst eller ordnat race utan bara några kompisar som leker lite. Så jäkla roligt att mitt ute i skogen är vi typ 30 pers som grillar korv, surrar och tittar på några dårar som kör gamla krockade volvobilar på en bana.
Härligt!
Å så gott med korv!

Nu ska vi chilla och käka bakischips........ (Säg inget till viktklubben....)

Kommentarer
Postat av: malin

jag måste nog flytta på till din kommun. saknar å hänga med en massa polare så där :(

Postat av: Marajja

Ja gör det!
Kan tänka mig att det blir mindre sånt i en stad.

2006-02-12 @ 19:33:33
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: malin

speciellt i en sån här storstad..hehe

2006-02-12 @ 20:12:07
URL: http://lillstumpans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback