Plus och minuS

Plusgrader igen.... *suck*
Ska de va vinter, så kan det väl vara det!
 Vi ska ju åka skoter och pimpla och grilla och steka kolbullar och mysa på lördag.....
Bättre väder tack! 

( Konstigt, har man inget att skriva om så funkar alltid vädret!)

Imorrn blir det en tripp till Sthlm över dagen. Måste åka härifrån ca 05:00.......hur ska jag ta mig upp?
Hemresa 18:45 så de blir en lång dag....
Hoppas vi hinner med en liten sväng på stan iaf, känns ju totalt meningslöst att åka till storstaden annars.
Har presentkort och bonuscheck på HM så något litet skulle jag vilja handla!

Igår yogade vi igen, brukar träffas ett gäng på tisdagarna så leder jag eller en annan tjej passet. Tänkte på det igår att det är så häftigt att vi bara träffas så där, helt oorganiserat och gratis och yogar.
Otroligt skönt var det igår också. Flera gånger nu på slutet när jag yogat har det inte kännts nå bra men igår var det super!
Tänk om jag kunde få till det och yoga mycke mycke oftare, själv, hemma. Men karaktären.....

Hur blir man karaktärsfast??


Nä, dags för lunch och lite OS-tittning!

Kommentarer
Postat av: eremo

här vräker snön ner!

Postat av: Agneta

Här snöar det också. Stoora flingor som yr omkring. Känns som vårväder i Kiruna :-)

2006-02-22 @ 13:12:38
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Marajja

Meeeen.....

2006-02-22 @ 13:22:45
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: ruby

snööar i sthlm också

2006-02-22 @ 13:27:17
Postat av: carrie

Hoppas du får kul!

Vill också resa bort på semester,men kan inte.

Mvh/Carri

2006-02-22 @ 13:57:40
Postat av: Marajja

Ruby: *suck* bara här det är dåligt alltså....

Carrie: Semester? Ska ju jobba imorrn. Jobbresa. Tyvärr! FAst roligt iaf att komma iväg en sväng!

2006-02-22 @ 16:25:05
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback