SNÖ!

Nu snöar det ute, lite iaf. Skulle kunna vara mer men ändå!

Efter fredagen har helgen varit lugn, väldigt lugn.

Igår hade jag grym mensvärk så jag låg invirad i en filt och eldade i kaminen för att få upp lite värme så jag kunde slappna av och bli fri den. Har ju varit svinkallt hela helgen så innetemperaturen har inte varit den allra skönaste!
Sen var vi till några kompisar och fikade och efter det bjöd vi min syster och hennes pojkvän på Pannkakspizza. Mycket gott!

Sen blev det The Island men jag tyckte den verkade usel så jag låg mest och halvsov.......

En skön helg med andra ord! =)

Hyfsad klädsel idag:
*Svarta byxor
*Lila djupt v-ringad tröja från La Redoute
*Vitt ribbat linne från VILA
* Svart sjal för värmens skull!

Måste köpa ett par tjocka strumpbyxor idag, var så länge sen jag hade kjol!
Intresseklubben antecknar förmodligen........

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det låter som om du är jättefin! Kan du inte börja med bilder igen? Snälla... *ler fint*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback