Texas hold´em

har jag nu spelat för första gången!
Kul!

Två tjejkompisar kom hit igår och lärde mig och Markus. Vi spelade, drack lite vin och käkade grönsaker och dip. Mycket trevlig kväll!
Vid två blev jag dock trött och somnade......
Väcktes vid fem av Markus så att vi kunde gå up och lägga oss. Då hände en skum grej....
Sprang uppför trappen (vet inte varför...) och till toaletten. När jag satte mig där började allt att snurra och jag började må skitilla. Det började också att flimra för ögonen så jag nästan inte såg någonting. Kallsvettades och mådde inte alls bra, tänkte att de kanske blir bättre om jag lägger mig men halvvägs till sängen så ramlade jag ihop, typ svimmade för en kort kort stund. Fick svinont i magen igen och tillbaka till toaletten fortfarande med kallsvettningar och flimmer för ögonen. Efter en stund till så avtog det så småningom och jag fick bara grymt ont i huvudet och började frysa.

Blodtrycksfall eller?? Nån som vet?
Idag mår jag bra, lite ont i huvet och matt bara.
Hel skumt och jag är ju inte så bra på medicinska åkommor men det känns som typ blodtrycksfall blandat med någon sorts magåkomma. Läskigt var det iaf och värst var det nog för Markus. Han var hela tiden beredd att ringa ambulans men det gick ju bra!
Så dag har det varit en väldigt lugn dag......klev inte upp förrens vid ett!

Idag firar vi vår fyraårsdag också!
Fast vi är inte så bra på att fira den, kommer typ helgen efter Markus födelsedag och innan både Alla hjärtansdag och min födelsedag.
Så vi ska käka lite gott nu och sen blir det nog en lugn tv-kväll.
Men det är precis vad jag känner för idag så det gör absolut ingenting!
Jag är iaf väldigt glad att jag har honom och just nu är jag jätte jättekär!!! Det går ju som sagt upp och ner (iaf i vårat förhållande, kanske i alla?) men nu är det bara upp =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Låter som ett blodtrycksfall vid hastigt uppstigande.
Du är inte gravid eller?

Mvh

2006-02-05 @ 11:22:53
Postat av: Marajja

inte gravid,hade däremot väldigt mycke mens i fredags också så de kanske också spelade in.. =)

Postat av: Carrie

Antagligen ett symtom på lite trötthet.
Mag ontet har sin förklarning då.

Mvh

2006-02-05 @ 15:24:56
Postat av: malin

jag hade en liknande upplevelse på en bajamaja i fäviken i somras. jäkligt otäckt!
jag tror att det är väldens mest intensiva bakfylla :D

2006-02-05 @ 16:49:43
URL: http://lillstumpans.blogg.se
Postat av: eremo

usch det lät inget vidare. sköt om dig.
kram

2006-02-05 @ 21:39:14
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Marajja

Carrie: OK! Alltid skönt med nån bekräftelse på det man tror!

Malin: Otäckt att ha det där!!! Jag var också på Fäviken i somras! Kanske får träffas där till sommaren då! =) Men bakfylla...nja, jag blir ju aldrig det!

Eremo: Ja de var inge vidare men nu mår jag prima!
Kram!

2006-02-06 @ 08:30:37
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback