00:00

Är min klocka nu!
Har precis kommit hem från G.
Supertrevligt!
Hon bjöd på vitlöksbröd, tapenade, fetaost och tomatsallad och vin.
En massa vin. Konstaterade just att vi drack tre flaskor på tre personer.....
De andra två drack inget, en är gravid och en hade med sig lilla bebin, typ 3 mån!
Så nu har jag för första gången i mitt liv bytt blöjor på en bebis och tagit på pyjamas.
Tog inte allt för lång tid *stolt*

Hade på mig detta:
24883-85
Ny tunika från La Redoute
Brun Kofta från ZARA
Gamla svarta byxor från Vero Moda


Bjuder på en outfit från förra veckan också (som jag hittade i kameran):
24883-86
Jeansen är syrrans från HM
Kofta från Haléns
Brun vringad tröja från Gina Tricot
Skärp Bianco


Och bilderna är svindåliga nu eftersom den bra kameran är på lagning =(

Nä nu ska jag ringa och gratta min älskling och sen gå och lägga mig!

Go natt!


Kommentarer
Postat av: Carri

Snygg tunika!

2006-01-29 @ 01:39:21
Postat av: Julia

Snygg som vanligt! Tunikan är verkligen jättefin!! Duktigt med blöjbyte! Jag blev erbjuden att göra samma sak igårkväll, men tackade nej :-)

Postat av: Agneta

Håller med en andra om tunikan! Den var grymt snygg på dig!!!

2006-01-29 @ 11:41:29
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: Tess

Supersnygg tunika!

2006-01-29 @ 13:23:02
URL: http://dorba.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Man tackar!!
Jag gillar ju turkost och brunt så tunikan var en hit!
Så du dissade blöjbyte, Julia!? =)

2006-01-30 @ 08:15:54
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback