God morgon! :)

Nu har jag precis ätit en supergod frukost brunch!
Stekt ägg, gröna linser, en klick turkisk youghurt och lite citronolivolja ringlat över.
Låter superkonstigt men var verkligen gott! Pressade sen en grape, en citron, en lime och två apelsiner och blandade med ett halvt granatäpple och lite honung och drack.
Känner mig som hälsan själv nu, ska absolut inte bli sjuk, som de flesta i min närhet är...
Otroligt fint väder ute nu men KALLT så det får nog bli en innedag. Läsa lite Gossip Girl kanske....

Kommentarer
Postat av: eremo

Nu tycker jag att du bloggar dåligt vännen! Jag saknar dina inlägg ju.
kram

Postat av: Marajja

Ska prova bättra mig!
Nu jobbar jag ju så då blir det nog ändring!
Tack iaf å kram!

2006-01-09 @ 12:32:58
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback