Inget speciellt.

Tänk om man kunde bestämma över sin egen tid!
Om man kunde själv dela upp dygnet så som man ville ha det!
Vad underbart det vore!

Hade sovmorgon idag, började inte jobba förren 11:30.
Kunde då sova till nio, för att därefter ta en timmes promenad och sen frukost och dusch.
SKÖNT!!!
Så skönt att kunna ta en promenad i dagsljus och inte becksvarta mörkret.
Snöade gjorde det också och blåste lite och det var så LJUVLIGT!
Kom fram till att promenader är min passion just nu.
Det är så skönt att andas frisk luft, att låta vinden svepa runt mig.
Jag och T har kommit fram till att det gamla talesättet "Det finns inga dåliga kläder........" stämmer. Så nu har vi promenerat i - 20C, snö, storm osv. Och vi är så nöjda med oss själva varje gång vi tagit oss ut!

Ja just det, tiden var det ju. Jag är ju som bekant så fruktansvärt morgontrött! Och det blir inge bättre.
Klockan ringer sju och jag tar mig knappt upp. Sen är jag småtrött mest hela dagen. Sen, typ vid nio eller så, då blir jag skitpigg! Kan då inte sova utan blir vaken till tolv-ett och är återigen supertrött nästa dag.
Jättejobbigt!
Vore ju lite enklare om jag var trött på kvällen också så jag kunde gå och lägga mig tidigt. Men det går inte!
Så jag skulle verkligen vilja bestämma mina egna jobbtider men det går inte heller.
Nån som har någon lösning?

Kommentarer
Postat av: malin

jag har precis samma problem, fast min klocka ringer 5.50. har tyvärr ingen lösning på det, nu försöker jag gå å lägga mig senast 22.30 men tror du jag är piggare för det? inte då..

Postat av: Marajja

Nä!
Å de är ju de som är grejen.
Jag går ju också och lägger mig tidigt men kan inte sova, för jag är PIGG!
Släckte lampan 22:15 igår. Vände och vred på mig. 23:15 tände jag den igen och läste lite mer....

2006-01-19 @ 19:09:47
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback