Om mig:

Hårfärg: Mörkbrun ( egentligen blond)
Ögonfärg: grön-grå
Längd: 1,71
Studerar: Inget. Jobbar
Favoritklädesplagg: Jeans
Har alltid med mig i väskan: Hemnyckel, mobil, plånbok
Dricker jag läsk dricker jag: Cola
Tatueringar, piercings: Två tatueringar
På datorns skrivbord har jag en bild av: Inget på hemdatorn. En skoterbild på jobbdatorn
Imorgon kommer jag: Förmodligen vara hemma och vara sjuk
I sommar kommer jag klä mig i: KJOL!
Jag är född: 5 mars 1981
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Carrie Bradshaw
Mitt rum har väggfärgen: Ja det är ju olika i hela huset. De flesa är ljusa iaf. Lite aprikosaktigt i badrumet
Min all time favourit parfym är: Gucci Eau de parfym 2
Nu ska jag: Lägga mig och läsa tidningar
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: ingen speciell
Senaste blogg jag upptäckt: Återupptäckte
Tess nu efter att inte ha kikat där på ett tag.

Kommentarer
Postat av: joacim

hej!
såg att du gillade takida. de släpper sin nya singel den 30/1 så det är bara att löpa till närmsta skivbutik och förhandsboka!

www.takida.se!

Postat av: Marajja

Tack för tipset!
Tjuvlyssnade lite på hemsidan, låter riktigt, riktigt bra!

2006-01-12 @ 16:30:02
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Pia Asplund

Heyyyyy love!

Hittade dig allt.... =) Har ju inte varit inne på bloggar tidigare.. kul! Du måste fixa en bild så att alla får se dig =)

Puss & Kram!

2006-01-30 @ 14:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback