Vardagskamouflage

Sett denna lista hos många nu och så här (oglamouröst) ser det ut hos mig:

Ja, jag behöver verkligen shoppa upp mig på smink. Å grejen är den att jag är inte oitresserad utan bara snål. Tycker inte att det är roligt att lägga ut en massa pengar på smink, köper hellre kläder.
Men jag fick presentkort på MUS i julklapp så jag tänkte boka en sån där sminkkurs och köpa lite skuggor och nåt mer. En bra foundation skulle jag verkligen vilja ha också. Alla jag testat hittills blir som en vit hinna där allt mitt torra fnas lyser igenom. Typ. Inte bra iaf!
Tips?


Kommentarer
Postat av: Niffe

Cliniques Soft finish. Precis som det låter, man får en soft finish. Kanebo har bra foundations.

Postat av: Agneta

Det låter som helt lagom mängd med smink tycker jag. Jag kan tyvärr inte tipsa om foundation eftersom jag inte hittat någon som passar heller. Det är lurigt...

Och du! Jag blir glad när jag ser att du skrivit i bloggen igen. Jag saknar dig när du inte gör det.
Kram!

2006-01-24 @ 13:23:13
URL: http://atomflickan.webblogg.se
Postat av: anna

Tycker som agneta att det låter lagomt :)
Bra med budgetprodukter också, jag har bara budget förrutom mascara och solpuder

2006-01-24 @ 16:12:27
URL: http://annawii.webblogg.se/
Postat av: Marajja

Kanske ska prova den då, Niffe!

JA de känns alldeles lagom för en vanlig vardag. Mend et är roligt att brassa på lite mer när det är fest! Trevligt när någon saknar en!

Ja, budget funkar helt OK. Visst skulle det vara roligt att ha dyrare grejer men va f-n....

2006-01-25 @ 08:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback