Lunchfyndat!

Vi har ju en (1) klädaffär här i min by.
Dom har utförsäljning just nu.
Detta för att de ska lägga ner och flytta till Åre. :(

Nu handlar jag iof inte så ofta där men nu under utförsäljningen har jag faktiskt gjort några fynd!

Tidigare ett
Roxy linne och flip flops och idag blev det en ring från Pilgrim och ett halsband från SNÖ.

Skulle ha kunnat handla bra mycket mer smycken, gillar verkligen dessa märken, men man måste väl tänka på ekonomin.....

Kommer nog en bild så småningom.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Farmor nämnde deras flytt för ett tag sen och jag kan inte undgå att fundera över hur detta ska gå till! Dom måste ju verkligen ändra utbudet om dom ska kunna konkurera med butikerna i Åre.
Diggar också Pilgrim men nu börjar jag fundera över kvaliteten. Har ett armband som det konstant ramlar delar ifrån och imorse såg jag att blombladet på ett blomörhänge höll på att lossna. Är det jag som är våldsam?

Postat av: Marajja

Ja, vi får väl se hur det går där. Men iof så tror jag lite på deras tanke, att det inte finns nån där som säljer lite mer "vanliga" kläder så att de får en egen del av kakan! Och sen så tror jag att dom skulle ta in lite andra märken, typ vila osv...
Har faktiskt bara ett Pilgrimsmycke sen tidigare och det håller. Men det beror väl på hur hårt du festar med det, Malin!? =)

2006-07-07 @ 08:03:23
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback