Annars då?

Jorå. Allt är bra.
Lite kallt bara, skulle gärna ha lite varmare men det har dom ju lovat till helgen.

På lördag är det
Cruising.
Smaka på det!

Det är, tro det eller ej, årets roligaste kväll!!

Alltid fint väder, hur MYCKET folk som helst ute på byn, enormt vackra bilar som mullrar gott och ett jäkla drag.

Ja, jag gillar verkligen raggarbilar. Fina. Det är nåt alldeles alldeles speciellt med dem   *suck*
Helst av allt skulle jag vilja ha en gammal (ingen nyare än  -70) sån här. Tror jag. Svårt att välja......

Ifjol körde jag hela kvällen, i år blir det fest, ungefär lika roligt båda när man får köra en amerikanare!

Två år i rad har jag också tävlat med pappas bil på dagen då det är backtävling med dessa gamla bilar.
På lördag ska jag bara sitta i backen med en kall öl och kolla på. Trevligt det med!

Ni kan väl komma hit?

Jag lovar att det blir jäkligt skoj!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag hade lätt kommit om det inte hade varit för att jag ska på Ullevi. Men du kommer väl på Power Meet här i Västerås? Det är så skoj ju!

Ha en trevlig helg vännen!

Postat av: Marielle

Hej!
Är det i Hammarstrand i helgen? Jag är också väldigt förtjust i fina gamla bilar.
Och, Ja, det är Lillsjöhögen. (Svar på frågan tidigare)/ Marielle

2006-06-29 @ 22:34:14
Postat av: Marajja

Agneta: Förmodar att du hade jäkligt roligt i lördags iaf! Kommer nog inte ner , det är väl redan till helgen va??Har faktiskt aldrig varit på Power meet. Kan tänka mig att det är jäkligt skoj, fast kanske lite stort?

Marielle: Ja det var här, var du här?
Ok, då vet jag!

2006-07-03 @ 09:07:10
URL: http://www.marajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback