Konstigt!?

Så fort jag är borta från bloggen några dar så blir det alltid ett längre stopp.
Det är som att luften går ur mig.

Men sen sist har jag hunnit med en hel del, Spa-skönt men portömning=ONT!
Fick även lite I.Dmakeup lagd efter ansiktsbehanslningen så nu är jag såld!
Fasen vad fin hyn blev. Jag vill köpa!!!
Ska kolla om det går att hitta billigare i USA, nån som vet?

Sen var det student, kallt men roligt. Fasen vilket drag det var på stan på kvällen. Skatteåterbäringen kom ju lämpligt den dagen så jag och H gick och käkade och drack lite vin efter yogakursen.
Mera yoga i lördags och shoppade sen en ny bikini och mera Weleda hudprodukter, tycker dom fungerar jättebra för mig!
Både lördag och söndag har vi käkat middag hos mor och far. Kanonfint väder hela helgen och ända tills igår, som i resten av sverige förmodar jag.

Igår skottade jag upp spån från golv i tre timmar. Rätt slut sen. Blödde tom näsblod när jag kom hem.
Känner mig fortfarande seg men skulle nog behöva ta ett tag med spaden idag med. Om vi nånsin ska bli klara med huset!

Jädrar vad mörkt det är ute just nu, kommer förmodligen regna snart. Bara för att jag cyklade till jobbet idag..... :(

Markus har börjat jobba igen också, fast den här veckan kan han jobba hemifrån!
Nu har man ju umgåtts så mycket så länge så det kommer bli ovant att vara utan honom....

Ja, det var väl ungefär det som hänt sedan sist.
Försöker hålla mig uppdaterad hos Er med!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag använder i.d.´s foundation sedan 4 månader tillbaka, och är såååå nöjd!! Min hy lyser, och jag har blivit av med alla små plitor :) Tror aboslut du kan hitta det billigare i USA, har sett på ebay. Själv köpte jag min en hundring billigare på Tradera, nu suktar jag efter warmth rouge :)

Postat av: Marajja

Välkommen till mig, kul att nån hittar hit!
Ja, även fast jag klämt porer och div såg min hy superfin ut. Allt det röda var borta men fräknarna lyste igenom och så använde hon Warmth som rouge och hyn var bara så fräsch!

2006-06-14 @ 16:31:08
URL: http://www.marajja.blogg.se
Postat av: Agneta

Så är det lite för mig också, segstartat. Men precis som du skrev till mig behöver man ju inte blogga när man inte känner för det. Jag kommer att läsa det du skriver när du än skriver det!

Nu blev jag också sugen på Id, fast det får nog vänta till hösten.

Kramar.

2006-06-14 @ 20:17:53
URL: http://atomflickans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback