Sucker för Romcom!

Alltså jag ÄLSKAR verkligen romantiska komedier både i film och bokform.
Är väl förmodligen verklighetsflykten och att jag är en obotlig romantiker som gör det!
Jag vill bli glad och få en "feel-good"känsla när jag sett en film. Inte rädd och på helspänn.

Igår såg jag
"The Family Stone"(kom inte ihåg vad den hette på svenska) med Sarah Jessica Parker
bl a. Har läst flera recensioner där den fått jättedålig kritik men jag älskade den, givetvis! Eller älskade, jag tyckte att den var bra helt enkelt. Den var precis så förutsägbar och löjlig och romantisk som jag älskar.
Varför måste filmer vara så himla svåra och djupa för att få bra kritik? Oftast är det så med mig att de filmer som hatas av recensenterna gillar jag och tvärtom.

Betyder det att jag är dålig och har usel smak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback