Svenska flaggans dag/Sveriges Nationaldag

jaha vad gjorde ni igår nu då?
Själv så hade jag en lugn och skön dag!
Vädret visade sig från sin bästa sida så jag klippte gräs (eller försökte iaf, gräsklipparn är lite trasig så när jag fått meka med den 6 ggr så gav jag upp), åkte till handelsträdgården och köpte plant och städade bron.
Se så fint det blev:
24883-184
Lägg märke till hur nära vägen vi bor, ska bli rätt skönt att flytta!

Nyklippt gräsmatta och nyutsatt cafemöbel.
24883-183

Nyplanterat!
24883-182

Sedan blev jag grymt sugen på sill och potatis så då bjöd vi hem mamma och pappa på det.
Till efterrätt blev det rabarberpaj. Svenskt och gott!

Sedan åte jag till näset och tog lite kort å sen var dagen slut!

Idag har jag varit till tandläkaren = 1870 spänn fattigare (fick betala halva avgiften för förra gången när jag glömde bort min tid aaahhhhh!)
Sedan har jag varit på föreläsning i Ö-sund. Självkänsla med Mia Törnblom.
Fy fan va bra det var. Skrattade så jag grät och kände verkligen igen mig.
Fast det var väl ingen nyhet att min självkänsla är jävligt låg men det var en superbra föreläsning.
Rekommenderas till alla som har möjlighet att se den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback