Tillbaka igen!

Jaha.

Då var semstern slut för denna gång.
Tur man får en extra dag imorrn.

Nationaldag???
Vad är det egentligen, är det nån som ska fira?

************************************
Kreta. Mmmmmmmm, härligt!
En riktigt skön vecka har vi haft.
KANONVÄDER! ca 30 grader i skuggan, blå himmel hela tiden. Varmt på kvällarna och helt OK i vattnet.
Ovanligt varmt för årstiden sa dom där nere. Helt OK tyckte vi! ;-)
Solat badat, ätit och druckit. Så kan veckan sammanfattas.
Inte så mycket mer.......
Iof lite snorkling, livräddning (stakr insats av Markus och en annan i sällskapet!),
stadstur och shopping också.
Har inhandlat en ny plånbok, en silverring och ett par flipflop med silverremmar i läder.
Och förmodligen fått mig ett och annat nytt kilo för det fanns ju så mycket god mat!

Ska jag vara helt ärlig gillade jag dock Naxos bättre (min enda greklandsreferens) det kändes mer genuint grekiskt. Agia Marina kändes liite mer turistiskt. Men funkade för en vecka, hade dock inte velat stanna två.
Då hade jag nog blivit lite rastlös.....

Glömde digitalkameran hemma så det blir tyvärr inga bilder.
Blev dock, för att vara jag, ganska så brun på bara en vecka, en fin färg som redan börjar försvinna....
Gud va fort man bleknar här hemma!
Kanske inte så konstigt då det är så jävla kallt!

Annars då.....hmmm...
Jo förkyld blev jag också. Klassiskt!
Hemresan blev därför en pina. Fy fan va jävulskt oskönt det är att flyga och ffa landa när man är förkyld!!
Tårarna bara rann och Markus hand blev typ sönderpressad när vi landade....

Så ett besök hos farbror doktorn blev det i fredags. Hade som tur va inte öroninflammation men väl hörselgångsinflammation så örondroppar blev ordinationen. Sen har jag legat ganska så klubbad i helgen.
Mår bättre nu iaf och det är tur för detta är en fullspäckad vecka!

Imorrn är det körsång i hembygdsgården, får väl se om jag kan kraxa fram nåt.
Onsdag blir det tandläkaren klockan 8 (billigt....suck) och sen bär det av till Östersund med jobbet för att kolla på föreläsning med Mia Törnblom (intressant!)
På torsdag ska vi äntligen på banken och göra klart husaffären!!! Sen åker jag in till Östersund igen för att gå på SPA med syrran, sover där sen och hjälper henne med studentutstyrseln på fredag morgon och går sen givetvis och tittar på henne. Sen på fredag kväll och lördag fm är det yogakurs igen.
Sen på söndag ska jag nog pusta ut.

Ni då??
Hur har ni haft det och vad händer framöver??

Hoppas alla haft det bra!
Kram!



Kommentarer
Postat av: malin

Välplanerad vecka!

Om du blir less på alla studenter på fredagkväll så får du komma till mig och spela poker! hihi

Postat av: Marajja

Absolut!
Jobbar du på fredag dag?
Känns ju som att det blir en stund på fre fm som inte är inplanerad =), tror studenten börjar typ halv tolv. Om du är ledig så kanske vi kan ta en fika innan dess?

2006-06-05 @ 16:48:15
Postat av: Malin

Jag lär väl jobba..pust! men med mitt jobb så vet man aldrig. eftersom det är studenten så kan det ju vara så att många vill gå hem tidigt..supertidigt..får väl höra av mig senare i veckan :)

2006-06-05 @ 17:50:01
URL: http://lillstumpans.blogg.se
Postat av: Malin

Haha! jag slutar tidigt på fredag..typ 10! om nu ingen annan kommer med nåt jobb vill säga

2006-06-07 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback