Vad har hänt senaste veckan i mitt liv då?

Jag har:

* Fikat med barndomskompis från Göteborg
* Träffat 2-veckorsbebis + hennes föräldrar
* Varit på utförsäljning och shoppat Roxy flip-flop och linne
* Städat hemmet, som nu är lika stökigt igen
* Firat midsommar med en massa trevliga vänner och deras barn. Med midsommarstång, lekar, sill, grill och allt som hör till!
*
Varit på middag hos svärföräldrarna.
* Skottat bort det sista spånet, dragit en massa spik ur brädor och röjt upp lite i bråten på Näset.
* Kollat på Mikael Håfströms film "Derailed". Rätt bra tyckte jag, även fast jag förutspådde slutet redan från början, till de andrs stora förtret!
* Somnat i soffan kl 23:00, på midsommardan!!
* Bakat ett jäkligt gott bröd efter ett recept som fanns i senaste PLAZA interiör.
* Spelat på Harry boy, ett spel som jag inte rättat än så tänk om jag är miljonär!!!?

ja de är väl allt jag kommer på just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback